Assalamualaikum ayiesha nabiela

salji

1

tanda love

Angel Wing Heart

monyet teropong

Monday, November 14, 2011

20/08/2011..
Dah nak masuk 3 bulan....Alhamdulillah masih berkekalan walaupun jarang berhubung....masing-masing sibuk dengan persiapan terakhir...Namun,adakalanya terasa juga di hati tapi aku harus memahami...Semoga berkekalan hendak-Nya..Sesungguhnya aku bersyukur kerana memilikimu walaupun bukan sepenuhnya...Aku yakin kau yang terbaik setelah berbagai-bagai kerenah yang aku temui...Sebelum kita menjumpai insan yang terbaik kita akan mengenali orang yang 'kurang' agar kita dapat menilai sebaik-baiknya...Aku akui memang aku tidak sesempurna kamu yang cukup hebat kerana kekurangan yang ada pada diriku adalah kelebihan yang ada dalam dirimu...Masih ku ingat kata-kata mu bahawa ''Dalam setiap kekurangan yang ada jika dikongsi bersama akan timbul kesempurnaan'' Aku berharap kamu mengingatinya dan kita dapat bersama-sama untuk membimbing antara satu sama lain..SHUKUR ALHAMDULILLAH AKU SEMAKIN BAHAGIA...Semoga kita memperoleh redha-Nya..


No comments: