Assalamualaikum ayiesha nabiela

salji

1

tanda love

Angel Wing Heart

monyet teropong

Thursday, December 1, 2011

~~ Saya rindu awak !!! ~~

Hari yang lepas aku mimpi yang tragis-tragis belaka sampai nak tidur balik pn takot. Mungkin ada hikmahnya juga aku tak tidur lama2 sebab esoknya aku ada exam pengajian perniagaan..3 jam ja aku tidur. Akibat tak boleh tidur tu aku pun baca la sikit2 nota pp kan sementara menanti subuh. Sumpah !! memang takot mimpi aku tu..Nasib baik la hanya mimpi. Alhamdulillah aku masih bernyawa dan dan tak berada dalam situasi tu. Kawan aku cakap mungkin aku tidur x basuh kaki. Yup!! memang aku  tak basuh kaki, tapi aku sempat baca Ayat Kursi. 

30/ 11 / 2011
Hari ni sebelum tidur aku sempat berwuduk dan baca doa sebelum tido takut-takut mimpi ngeri lagi. So aku pun zzzzzzzZZZZZZZzzzzzz sampai subuh 01/ 12 /2011..


01/ 12 / 2011
Alhamdulillah aku masih bernyawa..Alamakk!! lupa wish birthday kat cik aten poppy..Maaf2 terlambat...Happy Birthday sayang =).. Syukur alhamdulillah. Aku mimpi indah sangat2 semalam rasa macam tak nak bangun dari tidur. Serius !!! aku memang rindu sangat2 kat dia tapi tak tau la pulak sampai terbawa-bawa dalam mimpi. Walaupun kami jumpa SEKALI ja tu pun bukan face to face tapi dengan gambarnya sudah cukup bagi aku..Sampai sekarang pun kami belum berjumpa.. Tapi Alhamdulillah sebab hubungan kami masih bertahan walaupun jarang berhubung..Bersama dengan dia dalam mimpi pun sudah cukup bagi aku..Terasa  senyuman dia benar2 wujud. ~~ SAYA RINDU AWAK !!! ~~











No comments: