Assalamualaikum ayiesha nabiela

salji

1

tanda love

Angel Wing Heart

monyet teropong

Saturday, December 3, 2011

~~ CINTA HATI SAYA ~~


ASSALAMUALAIKUM...
Taraaaaaaaaaa...Ni la cinta hati saya...saya mula sayang objek ni start dari saya darjah 6..Tapi faham-faham je la kalu budak UPSR tulis diari macam mana..Bila baca sekarang,rasa lucu la pula tengok tulisan dulu-dulu macam cakar ayam..hehehe...Gaya bahasa time tu x la berbunga-bunga macam sekarang..Ewah-ewah!!..Kemain lagi dia ye..Diari pertama saya yang warna hijau tu..yang ada gambar budak tu..Gambar tu masa saya umur 5 tahun..Saya potong kecik dan lekat kt diari..Biasa la budak-budak sekolah rendah memang suka potong dan gam ni tambah-tambah lagi kalu bab-bab mewarna ni...Tapi serius !! Saya memang tak pandai melukis tapi suka tegok orang melukis..hehehe...

Diari ke-2 saya yang atas belah kanan tu...Lepas dah penuh tulis kt diari hijau tu saya sambung kt diari tu la..Diari ni simple ja..Saya beli buku nota yang kulit tebal tu dan balut dengan kertas membalut yang comel-comel siap ada bear-bear dan love lagi..ye la time ni dah start sek menengah..Segala suka dan duka dicurahkan di sini..Tulis punya tulis alamaakkk !!! dah habis la...

So macam biasa la saya buat macam diari ke-2 tadi, saya beli pembalut yang sama (cari merata tempat nak bagi sama jugak)..Alhamdulillah jumpa juga..Diari ke-3 saya ni lebih tebal dari diari ke-2..Saja beli tebal-tebal nanti tak payah tukar banyak-banyak kali..Diari ke-3 saya yang atas sebelah kiri tu..hehee...Tapi al maklumlah kadang-kadang terlalu sibok tak sempat tulis jugak la..Kalu time free lak macam-macam yang ditulis sampai bermuka-muka tambahan lagi kalu hati tengah bahagia..Weeeeeee =)  Segala kisah-kisah sedih, kena marah, jatuh beskal, harapan utk kawan-kawan, lupa bawak beg g sekolah, cerita masa nakal-nakal dulu tapi Alhamdulillah sekarang x nakal dah dan macam-macam  ada la.. hehehe... Coretan cinta buah hati, jatuh hati, ambik hati, buang hati,jumpa hati pn ada.. (pelik bebenor ayat nye)...

Kadang-kadang boleh gelak guling-guling bila baca balik zaman lampau dulu..tak sangka sangat..Sekarang dah 19 tahun berbulan dan tak lama lagi dah nak masuk 20 tahun... " Mak oiii,anak mak nak masuk 20 tahun dahhhhh''..tapi perangai macam budak-budak lagi tapi adakalanya matang beb !!! hehehe...Ok lah sampai di sini sajalah warkah saya.. Doakan kebahagiaan saya didunia dan diAkhirat ye... Saya juga berdoa semoga semua orang di sekeliling saya turut merasakan kebahagiaan didunia dan akhirat.. AMIN..........


No comments: